De Digitale Bestuurskamer is een besloten online omgeving, ontwikkeld voor bestuurders en commissieleden. Op dit platform kunnen kennis, informatie en afspraken binnen de vereniging worden gedeeld. Zo heb je alles op één centrale plek.

Wat kan ik ermee?

  1. Afspraken delen in een centrale agenda
    Ledenactiviteiten, vergaderingen, groepsbezoeken, en bijvoorbeeld ook onderhoudswerkzaamheden kunnen hierin worden bijgehouden, zodat iedereen altijd op de hoogte is.
  2. Informatie zoeken in het kenniscentrum
    Om te voorkomen dat het wiel elke keer opnieuw moet worden uitgevonden is er het kenniscentrum. Hierin wordt alle relevante informatie vastgelegd zodat het later terug te vinden is.
  3. Financiële administratie bijhouden
    De financiële administratie is geïntegreerd in de digitale bestuurskamer. De penningmeester heeft vanuit het systeem een overzicht van betalingen, kan de de facturatie verzorgen, et cetera.
  4. Leden administratie bijhouden
    In de ledenadministratie worden alle contactpersonen verwerkt en gecategoriseerd zodat ze als lid, donateur, of dergelijke kunnen worden geïdentificeerd.
  5. Inspecties bijhouden in de logboeken
    In de digitale omgeving kan per toestel een logboek bijgehouden worden, om bijvoorbeeld aan te geven wanneer de laatste inspectie is geweest.
  6. Mails versturen
    Alle adressen staan in het systeem, dus een mail of nieuwsbrief kan gemakkelijk met een paar klikken worden verstuurd.

De digitale Bestuurskamer hoeft u niet op uw computer te installeren, alles staat online in een digitale omgeving. Gegevens van uw speeltuin staan niet in dezelfde database als die van andere speeltuinen. Als NUSO lid betaalt u een gereduceerd tarief van €200,- per jaar. Kijk voor meer informatie op: www.dibeka.nl.